Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

Wójt Gminy Mielec
ogłasza
nabór na wolne stanowisko
specjalisty ds. ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Mielec


I. Miejsce pracy:

Mielec, ul. Głowackiego 5

II. Stanowisko:

specjalista ds. ochrony danych osobowych w jednostkach oświatowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Mielec i Samorządowym Ośrodku Kultury i Sportu Gminy Mielec z s. w Chorzelowie.

III. Wymagania niezbędne:

  1. Wykształcenie wyższe: prawo, administracja, w zakresie bezpieczeństwa i informacji lub ochrony danych osobowych
  2. Staż pracy – minimum 3 lata
  3. Obywatelstwo polskie
  4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  5. Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie
  6. Nieposzlakowana opinia
  7. Znajomość przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2016, poz. 922) oraz przepisów wykonawczych
  8. Znajomość przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016  r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzanie danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
IV. Wymagania dodatkowe:
  1. Znajomość przepisów:
- KPA,
- ustawa o pracownikach samorządowych,
- ustawa o samorządzie gminnym,
- ustawa prawo oświatowe.

V.  Niektóre zadania z zakresu czynności na stanowisku:

  1. Zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, w szczególności przez:

- sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz opracowanie w tym zakresie sprawozdania dla administratora danych,
- nadzorowanie opracowania i aktualizowania dokumentacji ochrony danych osobowych oraz przestrzegania zasad w niej określonych,
- zapewnienie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych. 

  1. Prowadzenie rejestru zbiorów danych  przetwarzanych przez administratora danych.
  2. Koordynowanie zgłoszeń zbiorów danych osobowych do organu nadzoru.
  3. Prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych.
  4. Ciągły przegląd procedur związany z przetwarzaniem danych osobowych.
  5. Nadzór nad fizycznym zabezpieczeniem pomieszczeń w których przetwarzane są dane osobowe.
  6. Nadzór nad działaniami związanymi z ewentualnym naruszeniem systemu ochrony danych osobowych.
  7. Opracowywanie  projektów wewnętrznych aktów normatywnych z zakresu ochrony danych osobowych.
VI. Informacja o warunkach pracy:

W miesiącu kwietniu 2018 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Mielec jest niższy niż 6%.

VII. Wymagane dokumenty:

- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy (cv),
- kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje oraz staż pracy, opinie, referencje,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Mielec, ul. Głowackiego 5 pokój nr 26 I piętro w terminie do 22 maja 2018 r. z dopiskiem ,, Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty ds. ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Mielec”.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Mielcu, ul. Głowackiego 5. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:


„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 922).

                                                                                                                            

Wójt Gminy  Mielec
/-/  Józef Piątek


powrót...
Brak załączników
Informacja wytworzona przez Wójt Gminy Mielec - Józef Piątek dnia 11.05.2018
Opublikowana przez Damian Małek dnia 11.05.2018. Wygasa 19.01.2038. Odsłon 13702
Wersja : 1 2 
Początek strony