- Menu przedmiotowe
- Nabór na wolne stanowiska pracy
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy w wymiarze 1/2 etatu
WÓJT GMINY MIELEC
ogłasza nabór
na wolne stanowisko pracy w wymiarze ½ etatu
STARSZY SPECJALISTA ds. promocji Urząd Gminy Mielec ul. Głowackiego 5
39-300 Mielec
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe – prawo, administracja, politologia, stosunki międzynarodowe, dziennikarstwo, ekonomia ;
- znajomość przepisów w zakresie prawa samorządowego, dostępu do informacji publicznej, prawa prasowego;
- umiejętność redagowania oraz korekty tekstów i komunikatów medialnych;
- umiejętność skutecznej komunikacji, planowania i organizacji pracy;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- wymagany 4-letni staż pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
- samodzielność, dokładność, dyspozycyjność, sumienność, komunikatywność, odpowiedzialność;
- umiejętność obsługi komputera i znajomość komputerowego oprogramowania narzędziowego: Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, itp.).
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie spraw z zakresu promocji gminy;
- współpraca z przedsiębiorcami w zakresie rozwoju i promocji przedsiębiorczości w gminie;
- prowadzenie spraw z zakresu organizacji imprez gminnych;
- opracowanie i aktualizacją planów i programów rozwojowych;
- prowadzenie strony internetowej gminy;
- przygotowywanie materiałów informacyjnych dla dziennikarzy;
- przygotowywanie oświadczeń, stanowisk i sprostowań medialnych;
- monitoring mediów,
- prowadzenie newslettera w witrynie internetowej urzędu,
4. Wymagane dokumenty:
- CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje
- kwestionariusz osobowy,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji społecznej i zawodowej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Mielec ul. Głowackiego 5 pokój nr 25, I piętro w terminie do 03 lipca 2017 r. z dopiskiem ,, Dotyczy naboru na stanowisko pracy starszy specjalista ds. promocji”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Mielec, ul. Głowackiego 5.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922).
Wójt
Gminy Mielec
/-/ Józef Piątek
powrót...
Opublikowana przez Łukasz Pezda dnia 22.06.2017. Wygasa 19.01.2038. Odsłon 13704
Wersja : 1 2